Vanliga frågor
Var är min order?
När våra varor har packats och sänts från vårt lager får du ett mail med en avisering om att ditt paket har packats och är på väg till dig. I detta mail får du även ett spårningsnr där du kan söka efter ditt paket.
Spårningslänk för paket skickat med Postnord
Kan jag göra ändringar till min order när ordern är lagd?
Det vanligtvis ej möjligt att göra en ändring. Prova alltid att maila kundtjänst. Oftast får du komplettera med en ny order eller sända tillbaka paketet i en retur (Det kan gå att göra ändringar om vi hinner göra ändringen innan det skickas ut.
Jag har inte fått min orderbekräftelse – vad gör jag?
Logga in på mina sidor och klicka på ”beställningar”, där visas dina ordrar. Detta blir även en bekräftelse för att se om din order har gått igenom eller ej. Kontakta annars kundtjänst om du har några frågor gällande detta. Det kan även hända att meddelandet hamnar i skräppost.
Beställningen gick inte igenom på hemsidan – vad ska jag göra?
Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig vidare innan du lägger ytterligare en order.
Jag har inte mottagit en följesedel i mitt paket.
Vi sänder inte längre ut följesedlar i paketen med hänsyn till miljön. Vad du har köpt ser du i orderbekräftelsen du fick vid köpet.
Hur lång leveranstid är det på min order?
Våra normala leveranstider är 2-7 arbetsdagar. Beställningar lagda på helger skickas tidigast måndagen efter. Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid) ber vi dig kontakta vår kundtjänst. Just nu pågrund av lanseringen har vi pre-orders som betyder att leveranstiden är mellan 10-14 arbetsdagar. (OBS! pågrund av högtryck kan det bli 2-3 dagar extra försenad)
Min vara har inte kommit – hur gör jag med betalning?
Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig vidare. Du kan alltid betala din faktura – vi ser till att du kommer få din beställning. Du kan även kontakta Klarna direkt för att förlänga din faktura.
Jag vill byta vara. Vad gör jag?
Kontakta vår kundtjänst med information om vilken vara du önskar byta.
Kostar det att returnera en vara?
Vid en retur står du själv för returkostnaden.
Vad sker om jag inte hämtar ut mitt paket från mitt ombud?
Ett ej upphämtat paket sänds tillbaka till oss efter två veckor hos ombudet. Vi debiterar då 250 kr och returnerar resterande belopp av totalsumman.
Jag har inte mottagit en retursedel. Vad gör jag?
Vi sänder inte ut retursedlar med din order av hänsyn till miljön. Vill du returnera en vara kan du läsa mer under Retur & reklamation.
För övriga frågor är du välkommen att kontakta vår kundtjänst via kundtjänst
info@sabaskincare.se